elinorthornberg

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av elinor thornberg - 31 juli 2010 01:11

Hej! :)


Jaha ,  imorgon är det augusti då, bara 23 dagar kvar till skolan börjar! Usch, vill inte ens tänka på det. :(


Idag blev det hemfärd för mig och mormor, åkte hem till skede och pratade lite med morfar , Northon & Zessa som öven var på besök. Daniel kom förbi en sväng med, åkte med honom hem sen. :D


Igår var vi ute och shoppade i kalmar. Så mycket rea överallt så man blir galen! :D


Detta köpte jag iallafall! :D


                        


Bild 1: fem armband i ett paket . Från Gina Tricot 29 :-

Bild 2: Svarta jättesnygga chinos, Second hand 69 :-

Bild 3: Mörk denimkjol, NewYorker 35 :-

Bild 5: Snyggt linne med texten (Crazy days wild nights) Gina Tricot 29:- , barnsligt billigt!

Bild 6: Randig topp från Stadium, 25 :-

Bild 7: Sött linne med transparenta prickar, Second Hand 39 :-

Bild 8: Coolt linne med texten I <3 fotboll typ. NewYorker, 35 :-
Bild 9: Lite av vad jag shoppade : bälte, nagellack, strumpor, bh, skor och linnen.

Bild 10: GULA foppaflipflopaktiga skor. Jättesköna! Outlet : 10 :- ;)

Bild 11: Apcool (Haha) tee från NewYrker ; 35 :-

Bild 12: Mina nya favvoskor, så sköna! De kommer från Maxi och kostade 49 :-



Det var nästan allt för denna gången, närmare bilder på de andra skorna kommer till veckan + det andra jag missat!


Lägger in en superbild på bästisen med! Du är bäst , Adde! <3


  


Nu måste jag sova, Godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards