elinorthornberg

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av elinor thornberg - 12 juli 2010 20:56

Hej ! :)


Idag har det varit underbart väder här i Kalmar, nästan lite för varmt. Det har varit ca 32 grader i solen. :D


Efter frukosten idag packade vi ihop lite badkläder och så för att åka någonstans och sola och bada. Vi visste att vi sett något påvägs till Ölandsbron precis i början av den och tänkte att vi kunde åka dit och se vad det var för någonting iallafall. När vi parkerade kollade jag in genom skogen till stranden, det va massa hundar överallt .. LÖSA :o :) Men men, vi gick dit och som vi trodde, det var ett hundbad. Tur för lille Rocky för vi visste inte riktigt vad vi skulle göra av honom i värmen. :) Det sprang runt hundar överallt, om man inte var tillräckligt uppmärksam kom det en helt främmande hund rätt var det var och satte sig på handduken. ;) Stranden var jättefin och jag badade med hundarna , så mysigt! :) Rocky var lite feg för vattnet men han badade lite iallfall. :D


Efter bader handlade vi lite till middagen och sedan åkte hem. Det blev kyckling och stekt potatis, gottgott! :) Efter middagen satte mamma och jag mig för att diska i förtältet, det gick bra faktiskt ! :)


Nu börjar det äntligen svalna av lite, skönt de.


Kommer lite bilder från dagarna i kalmar här. :)


ENJOY :


 

Ser ni ? Det ser ut som ett tjockt E . :)))

  

Bättre bild på piercingen. :D

  

Jordgubbas älskas av Elli . Tummen upp! :) 


HAHA , jag hade visst inte så många bilder som jag trodde . Får ta fler i veckan och lägga ut. :D


Nu ska jag gosa med min lille Rockysnygging.


Okeej, en bild på honom med då. Längesen nu ju ;)


  

En ganska bra bild på Rocky och hans syster Tina som han träffade i fredags! :)


Sticker in en bra låt med bara för de ;)

 


Katy Perry - Carlifornia Gurls :)


Byyees . :D

Ovido - Quiz & Flashcards