elinorthornberg

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

2 juli

Av elinor thornberg - 2 juli 2010 00:21

Hej ! :)


Igår vid fyratiden eller något kom vi hem från Kalmar. Vi hann bara plocka upp lite och så innan vi skulle ner til Myrvalla för att kolla på Alagsmatch. De var mammas tur att stå i kiosken, men det orkar inte jag så jag bad Adelia komma och kolla me mig. Det gjorde hon med! :) Kvällen blev mycket lyckad med mycket skratt och så, som vanligt med henne . :DDD


Idag vaknade jag runt tiotiden, satte på datorn och kollade lite . Mamma kom hem vid halvtolvtiden och då åt vi frukost. ;) MUMS! Sedan fixade jag lite innan det var dags att åka till Emma P. Väl där, vi gick in och tog oss en liten fika innan vi cyklade ner till Klocksjön som ligger i Ramkvilla. :) Först var det ganska kallt men med tiden blev det varmare och varmare . Emma, Lina och jag var ute på flotten med hoptornet typ 2 timmar eller någonting. Vi hade med oss en liten boll som fick flyga lite var som helst . :D Kul var det i allafall . När vi böerjade frysa riktigt ordentligt så cykade vi hem igen . ;) Direkt bestämde vi oss för att köra vattenkrig, HAHA ! :) Bilder kommer här ;


Enjoy , :D


        


Detta är några, datan e seg så det tar typ jättelång tid innan bilderna laddas upp. :(


Det var jtteroligt! Efter vattenkriget åt vi lite och sen spelade vi volleyboll mest hela tiden . :D


Imorgon, har jag inga speciella planer. Blir väl till att packa till Kalmar igen ;)

Känns som vi precis kom hem men aja. :o


På lördag kommerett par vänner till mina föräldrar och ska umgås med oss lördag-söndag. Trevligt trevligt! :D


På lördag kväll blir det förmodligen Lammet och Grisen om jag inte är helt unte och cyklar ;) Det är verkligen mitt favvoställe med mat ! Så gott !!!!!! :DDDDDDDDDD


Nehe, man kanske sktmen ite och försöka sova nu ? , jag tror det .

Är inte ett dugg trött även att klockan snart är ett på natten. ;o

Är väl iofs inte så konstigt med tanke på att jag inte gått och lagt mig tidigt precis i Kalmar, halv tolv kanske. Och sen ändå inte somnat förän halv ett typ.

Aja , ska försöka nu iallafall .  :)


En liten trevlig sommarbild med, :D

  


den är felvänd, det ser lite konstigt ut men skitsamma. Vrid huvvet ist. ;)


Godnatt , ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinor thornberg - 3 oktober 2011 19:30

Hej ! Det var ett tag sen , jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket med skolan , läxor, praktikvecka mm. Jag har också tilbringar mycket tid hemma med familj och pojkvän, alltid lika myyys!    Vad som händer nu är följande,   njudungsg...

Av elinor thornberg - 15 augusti 2011 00:17

Hej ! :D    Sorry för att jag haft ett litet uppehåll igen , men så är det. Jag minns knappt vad jag har gjort så jag skriver bara om denna helgen denna gången ! :)   I fredags åkte vi till Kalmar , med vi menar jag såklart min familj och Osc...

Av elinor thornberg - 25 juli 2011 20:04


Hej ! :D    I lördags var vi ju som sagt i Sandsjö och åt på värdshuset. Lika gott som vanligt med fläskfiléplanka. Och alla var med , utom Jannikas mamma som hade fått förhinder tyvärr. Efter maten spelade vi minigolf på deras egna minigolfbana ...

Av elinor thornberg - 21 juli 2011 21:55

Hej ! :D    Idag kom Claudia hit vid ettiden, vi tog massa kort på både mig, henne, kattungarna och Rocky såklart. :) Tyvärr tänker jag inte visa några här, men bilden i den nya headern är en utav bilderna, den i presentationsrutan är också en. :...

Av elinor thornberg - 20 juli 2011 23:19

Hej! :D   Igår kom vi hem från Kalmar, vi åkte dit i torsdags. Idag vaknade jag upp hos Oscar, vi åkte och åt frukost på donken och sen blev det en trip till Eksjö med Oscars pappa och hans flickvän också. När vi kom hem till Vetlanda igen gick v...

Ovido - Quiz & Flashcards